Kasutustingimused
- Üldine
1.1. Käesolevad teenusetingimused reguleerivad Salesman OÜ, registrikood 11083874, Sinilille tee 6, Peetri, Harjumaa (müüja) ja ostu sooritanud isiku (klient) vahel tekkivat õigussuhet toodete ja tarvikute ostu-müügi aadressil www. facewear.eu e-pood
1.2. Lisaks nendele tingimustele reguleerivad e-poe kaudu toodete levitamisest tulenevaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.3. Müüa võib muuta e-poe tingimusi ning toodete ja teenuste hindu. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingut kohandatakse tehingu ajal kehtivaid tingimusi ja hindu kasutates.
1.4. Toodete valik, hinnad ja allahindlused võivad erineda Kaupleja jaemüügitoodete tootevalikust, hindadest ja allahindlustest.
- HIND
2.1. Toodete hinnad on vällja toodud toodete lehel ja hinnad sisaldavad Eestis kehtivat 20% käibemaksu.
2.2. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus kliendi valitud tarneviisile. Kohaletoimetamise viis valitakse ja tarnetasu arvutatakse ostukorvis.
2.3. Sooduskoodi olemasolu korral arvutatakse toote allahindlus pärast sooduskoodi sisestamist ostukorvi.
- TELLIMUSE TÄITMINE
3.1. Klient lisab toote ostukorvi pärast toote valimist ja vajadusel suuruse tootelehel, klõpsates nuppu „Lisa ostukorvi“.
3.2. Kuni toodete eest tasumiseni võidakse korvis olevaid koguseid muuta ja tooteid korvist eemaldada.
3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb sisestada vajalikud andmed, valitud makseviis ja klõpsata ostukorvis nuppu „Esita tellimus“.
3.4. Tellimus loetakse lõplikult täidetuks pärast nupu „Esita tellimus“ klõpsamist.
3.5. Müüja saadab kliendi e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta.
3.6. Kui Klient ei telli toodet, tühistab Müüja tellimuse. Tellimuse võib tühistada nii osaliselt kui ka tervikuna. Tühistatud tellimusest teavitatakse klienti viivitamata. Osalise tühistamise korral võib Müüja küsida kliendi soove ülejäänud tellimuse käsitlemiseks - kas saata või tühistada ka.
- TASUMINE
4.1. Veebikeskkonnas (e-pood) tehtud ostude eest tasub klient 100% ette.
4.2. Tellimuste eest saab tasuda krediitkaardi (Visa, MasterCard), Eesti pangalinkide (Swedbank, SEB, Nordea, LHV Pank), Läti pangalinkide (Swedbank, SEB), PayPali keskkonna ja Stripe.com maksesüsteemi kaudu.
4.3. Maksmine toimub turvalises keskkonnas väljaspool e-poodi - pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas, krediitkaardiga maksmisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas (http://maksekeskus.ee/) , PayPali maksete korral vastavalt PayPali turvalises keskkonnas ja Stripe.com krediitkaardimaksete korral Stripe turvalises keskkonnas. Kauplejal puudub juurdepääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
4.4 Salesman OU on isikuandmete töötleja, Salesman OU edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
4.5. Pärast tellimuse esitamist ja tasumist saadetakse Kliendile e-posti teel kinnitus, tarnimisel lisatakse pakile arve.
- TOOTE TARNIMINE KLIENDILE
5.1. E-pood tarnib tooteid enamasti kõikidesse maailma riikidesse.
5.2. Tooted tarnitakse Kliendile registreeritud pakettteenusena, mida pakub Omniva (AS Eesti Post), DPD, UPSi kullerteenus, Standardpost või muud sarnased saatmisteenused.
5.3. Toodete kättetoimetamisest tulenevate kulude eest tasub klient sõltuvalt sihtkohast ja saatmisviisist.
5.4. Müüja täidab tellimused, sh. anda postkontorile või kullerile välja saatmiseks hiljemalt kolme kuni seitsme tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest. Toote saabumine Kliendile sõltub postiteenusest.
5.5. Hinnad / korda
Tavalised saatmisajad
EESTI 1-4 päeva
LEEDU, LÄTI, SOOME 4-6 päeva
MUU EUROOPA 4-8 päeva
USA, KANADA, VENEMAA, UKRAINA, VALGEVENE 7-25 päeva
MUU MAAILM = 7-30 päeva
ECONOMY EXPRESS korda (kui võimalik)
EESTI 1-2 päeva
LEEDU, LÄTI, SOOME 2–5 päeva
MUU EUROOPA 4-8 päeva
USA, KANADA, VENEMAA, UKRAINA, VALGEVENE 7-10 päeva
MUU MAAILM = 7-12 päeva
ISE JÄRGI TULEMISE KORRAL
Võite tellida FACEWEARi tootmiskohast,
Vastutuleku aadress: Salesman OU, Sinilille tee 6-7, Peetri, 75312 Eesti
P-12: 00-16: 00 või saate tellida kulleri järgi.
FACEWEAR ei vastuta saatmisaja ja kohaletoimetamise kvaliteedi eest.
www.facewear.eu saadab kaupu üle kogu maailma. Pärast tellimuse esitamist saate tellimuse kinnitusmeili, pärast tellimuse täitmist saate oma kaubaga oma paki jälgimisnumbri.
Tavalisi (tähitud postiga) pakke on võimalik jälgida aadressil: www.track-trace.com/post
DPD pakid: neid saab jälgida aadressil www.dpd.com/tracking
UPSi pakke saab jälgida siit: www.ups.com
TNT pakke saab jälgida siit: www.tnt.com
Tasuta kohaletoimetamine kehtib standardse paki või kiirsäästu kohaletoimetamise korral, saatmisviisi valib müüja.
Kui tellite tooteid meie e-poest, saate valida järgmiste kohaletoimetamisvõimaluste abil:
Pakkide puhul, mis saadetakse väljapoole Euroopa Liitu: kauba vastuvõtmisel võidakse rakendada tolli- ja imporditollimakse. Need maksud maksab paki saaja. Kuna maksu- ja tollipoliitika võib riigiti erineda, soovitame teil lisateabe saamiseks pöörduda kohaliku tolli- või maksuameti esinduse poole. Tellimus on vormistatud ja postitatud 3-7 tööpäeva jooksul. Toote saabumine sõltub postiteenusest. Pange tähele, et pühade ajal võivad tarneajad olla tavapärasest pikemad. Loodame teie mõistvale suhtumisele.
- TAGASIVÕTMISE ÕIGUS, KAUPADE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
Kauba tagastamise poliitika
Meie e-poest ostetud tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest, kui see toode on tagastatav (Facemask ei ole tagastatav toode, kuna see on osa hügieenitoodetest), põhjust avaldamata. Sellisel juhul peate 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist saatma meile tagastatud esemed tagasi ja saatma päringu e-posti aadressile order@facewear.eu koos järgmise teabega:
- Teie tellimuse number
- Tagastatava kauba nimi
- Koopia (foto) kviitungist postkontorist või muust saatmis firmast, mis tõendab, et olete saatnud kauba, mille soovite tagastada, meile tagasi.
Tagastame tagastatud kauba väärtuse teile 14 päeva jooksul alates paki meile kättesaamisest. Saatmiskulusid ei tagastata. Raha tagastame samale kontole, kust raha laekus.
Tagastada saab ainult täielikult kasutamata toote, millel on olemas kõik sildid ja muud dokumendid ning pakiga kaasas olnud arve. Juhul, kui soovite toodet vahetada või välja vahetada, peate meile kirjutama vahetatavad, asendatavad või parandatavad tooted ning vahetamise korral ka soovitud suurused. Kuni paki kättesaamiseni ei saa Facewear toodete eest vastutada. Postitamise tõestamiseks soovitame teil alles hoida postkontorisse saabunud dokument. Palun kasutage tähitud postitust.
Vale või ebakvaliteetse toote tagastamine
Kui toode on defektne, andke sellest meile teada kohe või hiljemalt 1 nädala jooksul pärast defektist teada saamist. Saatke vastav teave e-posti aadressile order@facewear.eu, märkides ära oma kontaktandmed, ostu sooritamise kuupäeva, toote defekti kirjelduse ja meile esitatud pretensiooni.
Anname endast parima, et hoida FACEWEAR toodete kvaliteet tipptasemel. Kuid kui teil on halva kvaliteediga toode, tagastage see meile. Palun saatke meile ka oma ostuarve number, halva kvaliteediga toote nimi ja üksikasjad toote halva kvaliteediga osa kohta. Tagastame teile nii toote väärtuse kui ka lähetuskulud, sh. deklaratsiooni postitamisel tekkinud kulud. Selleks palume teil postitamisel saadud dokument endale jätta ja saata see koos tellimuse numbriga meile aadressil order@facewear.eu.
Toote vahetamine
Juhul, kui saadud toote suurus teile ei sobinud ja soovite toodet vahetada, saate seda teha 14 päeva jooksul pärast tellimuse saamist. Toodet saab vahetada ainult sama toote erineva suuruse vastu. Kui me ei leia vahetamiseks tagastatud toote soovitud suurust, teavitame teid sellest e-posti teel. NB! Facewear näomaskid/näokatted on hügieenitoode ja seda ei saa pakendi avamise korral vahetada ega tagastada. Ka muid allahindlusega tooteid ei tagastata ega vahetada.
Aadress pöörduge tagasi:
Salesman OÜ
Sinilille tee 6, 75312 Peetri, Eesti
Raha tagastamine
Lepingust taganemise korral tagastame teile makstud summad, sh. toote teile tarnimise kulud 14 päeva jooksul pärast tagastatud toote saamist meie tehasesse.
- KAEBUSE ESITAMINE
7.1. Müüja vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest 1 nädala jooksul alates toodete kättesaamisest Kliendi poolt.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote defektide avastamisel kohustub klient teavitama Müüjat viivitamata, kuid hiljemalt 1 nädala jooksul alates mittevastavusest teada saamisest, saates vastava teabe e-posti aadressile order@facewear.eu või kirjalikult Salesman OÜ aadressile Sinilille tee 6, Peetri, Harjumaa
7.3. Mittevastava või puudusega toote korral on kliendil finantsnõuete täitmisega viivitamise korral õigus nõuda Müüjalt kohustuste täitmist, lepingust taganeda või leping üles öelda ja nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist. Kohustused trahvi alusel.
7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on kliendil õigus kõigepealt nõuda toote tasuta parandamist või nõuetele vastava ja defektideta toote asendamist või toote müüja kulul tagastada.
Kliendil on õigus nõuda toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja toote eest makstud summade tagasinõudmist, kui:
Müüja ei saa toodet parandada ega asendada
Toote parandamine või asendamine ebaõnnestub või
Müüja ei ole mõistliku aja jooksul toote puudust kõrvaldanud või
Kliendile tekitatakse põhjendamatuid ebamugavusi.
7.5. Mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse kliendile toote eest makstud summad koos transpordikuludega samale kontole, kust makse laekus. Müüjal on õigus makstud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on tema valduses oleva toote tagastanud või esitanud tõendid toote tagastamiseks postkontorisse üleandmise kohta.
7.6. Müüja ei vastuta või hüvitab Kliendile kulud, mis on tehtud toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral, kui:
7.6.1. Toode on halvenenud / kahjustunud kliendi süül;
7.6.2. Defektid on põhjustatud mittesihipäraseks kasutamiseks, sh. hooldusjuhiste mittejärgimise tagajärjel;
7.6.3. Toode on tavapärase kasutamise tavapärase kulumise tõttu muutunud.
7.6.4. Puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
7.7. Kui kliendi ja müüja vahel on tekkinud toote defektide osas vaidlusi, on kliendil õigus pöörduda kaebusega müüja poole, täpsustades seda kirjalikult esitatud kaebuses või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-post) tema nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootes esinev puudus ja tema soovitud lahendus. Müüja vastab Kliendi kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-post) 15 päeva jooksul.
7.8. Juhul kui klient ja müüja ei jõua vaidluses kokkuleppele ning vaidlusaluse toote väärtus on vähemalt 30 eurot, on kliendil õigus pöörduda kohtuvälise lahenduse saamiseks tarbijakaitseametis tegutseva tarbijakaitse komisjoni poole. vaidluse. Kaebuse läbivaatamine tarbijate nõuete komisjonis on pooltele tasuta. Vaidlused lahendatakse viidates Eesti Vabariigi seadustele.
7.9. Komisjoni otsusega mitte nõustumisel on pooltel õigus pöörduda Kaupleja kohaliku maakohtu poole.
- ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
8.1. E-poe tellimuste keskkonnas salvestatud andmeid kliendi ja tema tellimuse kohta käsitletakse konfidentsiaalse teabena. Müüja ei avalda talle teatavaks saanud teavet kolmandatele isikutele.
8.2. Andmeside kliendi ning pankade ja kaardimaksekeskuste vahel on krüptitud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Müüjal puudub juurdepääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardiandmetele.
8.3. Kliendi esitatud isikuandmed, mille Müüja on saanud kliendi poolt ostu sooritamisel, on kaitstud ja neid töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitse seaduse nõuetele.
Isikuandmeid kogutakse ja neid töödeldakse järgmistel eesmärkidel: ostuanalüüside ja kokkuvõtete tegemiseks, Kliendile pakkumiste tegemiseks, aga ka Kliendi rahulolu küsimustike korraldamiseks.
8.4. Klient võib e-posti teel igal ajal loobuda pakkumiste ja infolehtede saamisest, teatades sellest meile e-posti teel või järgides pakkumistega e-kirjas toodud juhiseid.
8.5. Kliendi isikuandmeid töötleb Salesman OÜ, registrikood 11083874, Sinilille tee 6, Peetri, Harjumaa
8.6. Salesman OÜ võib volitada teisi juriidilisi isikuid (volitatud töötlejat) töötlema isikuandmeid tingimusel, et sellise töötlejaga on sõlmitud leping, mille kohaselt on volitatud töötleja kohustatud hoidma töödeldavaid isikuandmeid konfidentsiaalsena ja tagama isikuandmete asjakohase kaitse vastavalt õigusaktides sätestatud nõuetele.
8.7. Kliendil on igal ajal õigus oma õigusi jõustada. Õigus saada kinnitust selle kohta, et kasutaja isikuandmed on olemas või ei eksisteeri, kontrollida nende sisu, päritolu ja täpsust, nõuda nende integreerimist, ajakohastamist, muutmist, kustutamist, anonüümsel kujul muutmist, seaduste ja määruste rikkumise eest blokeerimist ning kasutaja võib seaduslikel põhjustel andmete töötlemise vastu.
Kasutaja õiguste tagamiseks ja Salesman OÜ poolt isikuandmete töötlemisega seotud küsimuste või taotluste korral võib kasutaja pöörduda Salesman OÜ poole, esitades kirjalikult Salesman OÜ aadressile aadressil Salesman OÜ, registrikood 11590186, Sinilille tee 6, Peetri, Harjumaa või digitaalselt. allkirjastatud aadressile order@facewear.eu
Privaatsuspoliitika
Salesman OÜ on võtnud endale kohustuse kaitsta veebisaidi klientide ja kasutajate privaatsust. Seetõttu oleme koostanud need privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendiandmete kogumist, kasutamist, avalikustamist, edastamist ja salvestamist. Meie veebitegevus on kooskõlas Euroopa Liidu ja Eesti Vabariigi seadustega. Võtke meie privaatsuseeskirjadega tutvumiseks aega.
Klientide andmete vastutav töötleja on Salesman OÜ registreerimiskood 11590186, aadress: Sinilille tee 6/2, Peetri alevik, Rae vald, Harjumaa 75312. Telefoninumber 6898300, e-post order@facewear.eu.
Salesman OÜ ei kasuta meie klientide andmeid ebaseaduslikel eesmärkidel. Salesman OÜ ei avalda meie klientide andmeid ega isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui sellise teabe avaldamine on kohustuslik ja kooskõlas Eesti Vabariigi õigusaktidega. Kõik kliendi andmed (isikuandmed ja makseteave) pole kolmandatele isikutele kättesaadavad. Facewear.eu austab klientide privaatsust ja konfidentsiaalsust. Kõiki kliendi andmeid kaitsevad Eesti andmekaitsealased õigusaktid.
TÖÖDELDUD ANDMED
1.1. Facewear.eu võib koguda ja vastu võtta kliendiandmeid mitmel viisil. Kui külastate või kasutate veebisaite või teenuseid, kogume ja töötleme teie kohta erinevat tüüpi teavet (kliendiandmed):
Isikuteave sisaldab ees- ja perekonnanime, kasutajatunnust.
Kontaktandmed hõlmavad arveldusaadressi, saadetise aadressi, e-posti aadressi, kodulehte, sotsiaalmeedia identifikaatoreid, faksi või telefoninumbrit. Selline teave võib sisaldada ka kontaktisikuid ja esindajaid.
Professionaalne teave ettevõtte teabe, töökoha asukoha ning muu haldus- ja müügiteabe ning eesmärkide kohta.
Finantsinformatsioon sisaldab panka, pangakontot, maksjat, tähtaegu, sanktsioone ja krediidiandmeid.
Tehinguandmed sisaldavad üksikasju maksete ja müügidokumentide kohta ning muid üksikasju toodete ja teenuste kohta, mille olete meilt ostnud.
Turundus- ja kommunikatsiooniandmed hõlmavad teie soovi reklaamida ja suhelda meie ja kolmandate osapooltega.
- EESMÄRK
2.1. Kliendid, kes jätavad oma kontaktandmed (nimi, telefon, e-posti aadress, postiaadress jms) Salesman OÜ käsutusse, võimaldavad meil täita klientide soove ja võimalike probleemide korral lahendada need koos.
2.2. Salesman OÜ kasutab teie isikuandmeid:
Meie teenuste, veebisaitide ja ettevõtte pakkumiseks, värskendamiseks, haldamiseks ja kaitsmiseks.
Teiega suhtlemine, teie nõudmistele, kommentaaridele ja küsimustele vastamine. Kui võtate meiega ühendust, võime pakkuda teile vastamiseks muud teavet.
Arendage ja pakkuge täiendavaid funktsioone.
E-post ja muu suhtlus. Võime teile saata teenust, tehnilisi ja muid administratiivseid e-kirju, sõnumeid ja lisateavet. Võime ka teiega ühendust võtta, et teavitada teie muudatustest meie teenustes, mis on seotud teenuse pakkumiste ja oluliste teenuse teadetega, näiteks turva- ja pettuseteatised. Lisaks saadame Salesman OÜ kohta uudiste saatmiseks mõnikord meilisõnumeid uute toodete funktsioonide, reklaami kaudu või muu kohta. Need on turundussõnumid, mida saate ise kontrollida.
Arveldamine, kontohaldus ja muud haldusasjad. Vajadusel võib Salesman OÜ teiega arveldamise, kontohalduse ja muude sarnaste põhjuste tõttu ühendust võtta ning kontode haldamiseks ning arvete ja maksete jälgimiseks kasutame konto andmeid.
2.3. Salesman OÜ kogub statistilistel eesmärkidel teavet meie veebisaidi külastajate kohta (külastajate arv, külastuse aeg, kestus jne). Selline teave ei ole seotud üksikisikutega, kuid annab statistilist teavet. Seda teavet kasutatakse turunduse ja klienditeeninduse eesmärkidel ning seda võidakse andmetöötluseks edastada kolmandatele isikutele. Sel juhul on meie külastajate anonüümsus tagatud.
ÕIGUSLIK ALUS
3.1. Isikuandmeid töödeldakse kliendiga lepingu täitmise eesmärgil.
3.2. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
OTSE TURUSTAMISE SÕNUMID
4.1. Salesman OÜ uudised saadetakse e-postiga ainult neile klientidele, kes on meililisti tellinud. Kliendid, kes pole enam huvitatud meilt uudiste saamisest, võivad tellimuse igal ajal tühistada. Meie klientide e-posti aadresse ja telefoninumbreid ei avaldata kolmandatele isikutele.
ISIKUANDMETE EDASTAMINE
5.1. Salesman OU on isikuandmete töötleja, Salesman OU edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
5.2. Isiklik teave edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostude ajaloo haldamiseks ning kliendiprobleemide lahendamiseks.
5.3. Isikuandmed edastatakse raamatupidamisteenuse pakkujale raamatupidamise eesmärgil.
5.4. Isikliku teabe võib edastada infotehnoloogia teenuse pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmete majutamise tagamiseks.
ISIKUANDMETE JUURDEPÄÄS, PARANDAMINE, EDASTAMINE JA KUSTUTAMINE
6.1. Kui seadusest ei tulene teisiti, on kliendil igal ajal õigus oma isikuandmetega tutvuda ja nõuda nende andmete muutmist või kustutamist. Isiklikule teabele pääseb juurde ja veebipoe kasutajaprofiilis saab teha parandusi. Kui ost tehakse ilma kasutajakontota, pääseb isiklikule teabele juurde Clinti tugiteenuse kaudu.
6.2. Isikliku teabe kustutamiseks pöörduge palun klienditoe poole aadressil order@facewear.eu. Kustutamistaotlusele vastatakse hiljemalt ühe kuu jooksul ja täpsustatakse kustutamise tähtaeg.
6.3. Kliendil on igal ajal õigus nõuda oma andmete edastamist erinevatele andmekandjatele, kirjutades digitaalselt allkirjastatud avalduse aadressile order@facewear.eu. Salesman OÜ-l on õigus keelduda, kui nad leiavad, et üksikasjade edastamine kolmandale osapoolele ei ole ohutu.
ANDMETE SÄILITAMINE
7.1. Veebipoe kliendikonto sulgemine kustutab isikliku teabe, välja arvatud juhul, kui see on vajalik raamatupidamise või tarbijavaidluste lahendamise eesmärgil.
7.2. Kui veebipoes ostetakse ilma kliendikontota, säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
7.3. Maksetega seotud vaidluste ja tarbijavaidluste korral säilitatakse isikuandmeid kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja möödumiseni.
7.4. Raamatupidamise jaoks vajalikke isikuandmeid säilitatakse seitse aastat.
TURVALISUS JA ANDMETELE JUURDEPÄÄS
8.1. Isikuandmeid hoitakse Shopyfy.com-i serverites, mis asuvad Ameerika Ühendriikides.
8.2. Juurdepääs isiklikule teabele on veebipoe töötajatele kättesaadav, kellel on juurdepääs isikuandmetele veebipoe kasutamisega seotud tehniliste probleemide lahendamiseks ja klienditoe pakkumiseks.
8.3. Salesman OÜ rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja IT-turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kadumise, muutmise või volitamata juurdepääsu ja avalikustamise eest. 8.4. Isikuandmete edastamine Salesman OÜ volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja andmete majutamine) toimub veebipoe ja volitatud töötlejate vaheliste lepingute alusel. Vastutavad töötlejad on kohustatud tagama isikuandmete töötlemiseks asjakohased kaitsemeetmed.
Vaidluste lahendamine
9.1. Kui klient tunneb, et Salesman OÜ on rikkunud tema isikuandmete töötlemise õigust, on tal õigus pöörduda andmekaitseametnike ja kohtu poole.
Salesman OÜ privaatsuseeskirjade aktsepteerimine klintide poolt.
Kasutades Salesman OÜ pakutavaid teenuseid, kinnitab klient, et on tutvunud meie privaatsuspoliitikaga ning nõustunud nende tingimustega.